Organizacja Nasze wynagrodzenia Koszty utrzymania



KOSZTY UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
  1. Wszystkie opłaty na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej naliczane są zgodnie z udziałami ujawnionymi w księgach wieczystych.
  2. Zaliczki na koszty utrzymania poszczególnych lokali dotyczące opłat za centralne ogrzewanie, dostawę wody zimnej i ciepłej, odprowadzanie ścieków, wywóz nieczystości wpłacane są razem z zaliczką na koszty zarządu nieruchomością wspólną.
    Zaliczki te naliczane są:
    - za centralne ogrzewanie - wg wskazań urządzeń pomiarowych a w przypadku ich braku od powierzchni użytkowej lokali,
    - za wodę i ścieki - wg wskazań wodomierzy a w przypadku ich braku wg. ryczałtu określonego w uchwalonym regulaminie rozliczenia mediów.
    - za wywóz śmieci - wg ilości zamieszkałych w lokalu osób.
  3. Opłaty na remonty (fundusz remontowy) naliczane są wg udziałów w nieruchomości wspólnej i wnoszone przez właścicieli razem z pozostałymi opłatami.
  4. Wszelkie operacje finansowe w tym również wpłaty zaliczek dokonywane są przez rachunek bankowy danej wspólnoty.
     
Zawartość strony ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów K.C.