|
|
KOSZTY UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
- Wszystkie opłaty na pokrycie kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej
naliczane są
zgodnie z udziałami ujawnionymi w księgach wieczystych.
- Zaliczki na koszty utrzymania poszczególnych lokali dotyczące opłat za
centralne
ogrzewanie, dostawę wody zimnej i ciepłej, odprowadzanie ścieków, wywóz
nieczystości
wpłacane są razem z zaliczką na koszty zarządu nieruchomością wspólną.
Zaliczki te naliczane są: - za centralne ogrzewanie - wg wskazań urządzeń pomiarowych a w przypadku ich
braku od powierzchni użytkowej lokali, - za wodę i ścieki - wg wskazań wodomierzy a w przypadku ich braku wg. ryczałtu
określonego w uchwalonym regulaminie rozliczenia mediów. - za wywóz śmieci - wg ilości zamieszkałych w lokalu osób.
- Opłaty na remonty (fundusz remontowy) naliczane są wg udziałów w
nieruchomości wspólnej
i wnoszone przez właścicieli razem z pozostałymi opłatami.
- Wszelkie operacje finansowe w tym również wpłaty zaliczek dokonywane są przez
rachunek
bankowy danej wspólnoty.
|
|